niedziela, 4 sierpnia 2013

Troszkę o mnie i co tutaj robię :))

Siemka ! 
               Więc tak :) nazywam się Natalia i mam 13 lat ;p Bardzo lubię śpiewać i tańczyć tak samo jak Violetta. Piszę pamiętnik. opisuje w nim moje myśli i uczucia. Próbuje się upodobnić do Violi. Oczywiście nie chodzi o wygląd chociaż bardzo bym chciała wyglądać jak ona to się raczej nie uda :(( Upodabniam się do niej albo próbuje się upodabniać tak, że:
-piszę pamiętnik
-Kocham śpiewać i tańczyć (od dzieciństwa <3 )
-Mój ulubiony kolor to jasny róż (kremowy) coś takiego. Ale oprócz nich kocham biały i czarny <33
-Coraz częściej próbuje nosić spódniczki i sukienki :)
   To... chyba tyle :) Może opowiem teraz jak tu się znalazłam i dlaczego zrobiłam tego bloga :) A więc: znalazłam się tutaj dlatego że jak już wiecie KOCHAM Violette. oprócz tego nie wiem dlaczego ale słuchałam sobie dzisiaj jak co dzień piosenek Violetty pomyślałam jaki Leon jest słodki super i wgle hahahaha :D i żeby zrobić bloga ,,Wspólny pamiętnik Violetty i nasz" coś takiego ;p Wiem że nazwa strony jest inna ale o to mi właśnie chodzi o jej pamiętnik :) będę tu wstawiała piosenki, filmy, zdjęcia wszystko co będziecie chcieli ! To chyba na tyle w tym poście chciałam wam się przedstawić i opisać co tu będę robić i jak tu się znalazłam chyba wszystko już napisałam i przepraszam że napisałam mało o mnie lecz nie chciałam was zanudzać :* Pozdrawiam i mam nadzieje że nie zasnęliście czytając to kochani ;ppp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz