środa, 21 sierpnia 2013

Przepraszam :(

Siemka kochani :*

         Więc tak. jestem wam winna przeprosiny i wyjaśnienia czemu mnie nie było ! o.O No właśnie :) Może zacznę od wyjaśnień: Nie było mnie, nie wstawiałam żadnych postów nie dlatego że nie mam pomysłów albo że mi się nie chce. Po prostu są wakacje znaczy końcówka wakacji i praktycznie nie miałam czasu na bloga  :( Ale teraz jestem i nadrobię posty specjalnie dla was :** a teraz przeprosiny:
PRZEPRASZAM
PRZEPRASZAM
PRZEPRASZAM
PRZEPRASZAM     :****

Naprawdę :p wiem że możecie sobie pomyśleć: -tylko sobie napisała przepraszam ;_;
Ale oprócz tego mam dla was króciutki filmik ze mną ;pp
A kolejną rzeczą jest to że może jeszcze w tym tygodniu wstawię filmik jak śpiewak (nie całą) piosenkę z Violetty ;p żebyście mieli z czego się pośmiać :D

Ps. filmik z przeprosinami będzie dodany w 2 poście zaraz jak go nakręcę :* (jeszcze dzisiaj) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz